Monday 17 December 2012

My diary :)

Assalamualaikum. First of all, aku nk cerita purpose aku buat blog nie. Cewahh, mcm artis2 plak ayat haku nie kan. haha. Actually purpose aku buat blog nie hanya lah sebagai catatan harian aku, atau lebih tepat lagi sebagai diari sahaja. So dengan ada nye blog nie, aku boleh simpan kenangan2 or memori yg manis atau pun pahit aku untuk tatapan pada masa akan datang. Haha amboi kenangan lar sgt. Bahaha. Btw, utk aku throw my feelings too, maybe. haha. Okay, here I come ! Hari ini 17/12/12 bersaksikan maxis broadband sambil di temani dgn hujan guruh kilat bagai ( time2 aku nk buat blog nie lar hujan guruh kilat semua ade, bahaha ), officially aku dah ada blog :D haha.


Okay, nama aku Nurhuda Nabilah Bt Azlan. People used to call me Bella. Yup, that's my nickname. Aku hanya lah org yg sederhana shja and I'm the only child in my family ! Woohoo ! Often people bila dgr je aku ckp aku anak tunggal, mesti dorang akan said ' wah, bestnya jd anak tunggal' . Padahal  dorang x taw aku punye lar kesunyian tahap 2 kali 5 tambah 10. Hahaha ikut suke kau je kan bella buat calculation. Ok2, smpai sini shja utk hari nie ye whai my stoberiredlover.blogspot ;)
Much lovee ! Xoxo. :)

No comments:

Post a Comment